piątek, 10 sierpnia 2018

Mediowy layout | Justyna

Witajcie ;)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was layout. Wykorzystałam papiery AB-Studio, które są idealne do mediowych prac. Nie chciałam zbyt mocno zakrywać wzorów widocznych na papierze, dlatego zagruntowałam go przezroczystym gesso i pokolorowałam delikatnie ecolinami w dwóch kolorach. Powstałe tło postemplowałam bałaganiarsko różnymi stemplami i tuszami w kilku kolorach, żeby bardziej je urozmaicić. Ułożyłam kompozycję z papierów i dodatków wyciętych z tej samej kolekcji i podkleiłam je kosteczkami 3d. Na papierze akwarelowym odbiłam piórka (niektóre pokolorowałam ecolinami), wycięłam je nożyczkami do detali i uzupełniłam nimi moją kompozycję. Jeszcze tylko koła malowane pisakiem, kilka dodatków i kolejny layout do mojej kolekcji gotowy.
  






Miłego dnia
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne stemple:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz