poniedziałek, 30 lipca 2018

Blejtram w letnim klimacie | Justyna

Witajcie :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam blejtram z naszymi rodzinnymi zdjęciami zrobionymi podczas spaceru. Wspominałam już wcześniej o zaletach podobrazia malarskiego, które świetnie przyjmuje media, a praca wykonana na tej bazie wygląda świetnie. Moje płótno pokolorowałam ecolinami, rozwodnioną farbą metaliczną i postemplowałam moimi ulubionymi stemplami do tła czarnym i niebieskim tuszem. Pod zdjęciami, a tym razem wykorzystałam aż trzy, ułożyłam kompozycję z papierów 13arts. Tło uzupełniłam pokolorowanymi tuszem tekturkami i uzupełniłam kilkoma dodatkami. Oprawiałam letnie zdjęcia, więc nie mogło zabraknąć kwiatów i motyli, które nadały lekkości. Zobaczcie, jak moja praca prezentuje się na zdjęciach zrobionych w plenerze :) 
  




  
Zachęcam Was do takiego oprawiania Waszych zdjęć - to idealna pamiątka i świetna dekoracja.
Miłego dnia
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne stemple:
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz